Testimoni Gout Away Therapeutic Massage Oil

gout away

Dulu ada. Sekarang takde!!
.
.
.
.
Tahun lepas saya ada gout.
Tahap perkenalan. Memang seksa rupanya bila gout menyerang.
.
.
.
Sapa yang ada gout tau la macam mana. Kalau yang dah teruk lebih kesian.
.
.
.
Sebenarnya pada permulaan kena saya tak percaya bila suami kata gout. Bagai tak mau la urut kaki, segala joining sebab seksa nau. Makin urut makin sakit.
.
.
.
.
Sampai masa saya ambik stok SUTRA GOUT AWAY, memang lain macam dia punya meroyan. Bukak kotak masa tu jugak, capai satu, sapu. Dah sapu terus balik. Tak lama rasa, “ehhh, tak sakit pulak, lega.” Lega tau. Diamm je, sebab tau suami mesti senyum kat kita punya.
.
.
.
Alhamdulillah, lepas tu saya sapu hari-hari. Sampai saya perasan, lupa sapu lepas beberapa ketika tak kena serangan dah. Alhamdulillah. Lega. Alhamdulillah boleh makan ketam lagi ­čśü

**sharing dari FB : Puan Watie Marzuki